شیخ بی چراغ

خدایا به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن تلف کرده ام سوگوار نباشم

شیخ بی چراغ

خدایا به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن تلف کرده ام سوگوار نباشم

لحنی شبیه دوست داشتن!

اولیای این تذکره؛ خداوندانی در خلوتند...چسبیده به نان      به وصله بیشتر!

کجای قرائتم؟...می توانی بگیر

ابراهیم مرا به آتش کشیده اید...از هیزمی به هیزمی دیگر سوزاندید مرا.خانه ام کجاست؟

سعی می کنم بر زبانم نباشی....زبانمی! با شاخه هایی متعدد؛ غیبتی آزگار...در من دخالت کرد حتما.در ترنج و انگشت های بی حواس...

شکل اطراف آفتاب گردان خانگی بود؛ لحن چشمهای تو...می گذرادم بسوزم توی باد سرد این پاییز زمستانی! تک تک لباسهایم به قنوت ایستاده اند...چه لذتی دارد قنوت گرفتن وقتی که معشوق به گردنت آویخته است!با بوسه های پیاپی...

کجای قرائتم؟!

«چنان ات دوست می دارم»


پ.ن۱:میز و صندلی های لهستانی...جاده...جنگل کوچک من...دریا...من به موازات دلایلم پای همه چیز ایستاده ام!

پ.ن۲: چه ساده اید همه تان اگر که به دنبال مخاطبید...من تمام شده ام از تمام مخاطبها!تقدیم می کنم تمام دوست داشتن های جهان را به ـ چهارم شخص مجهول ـ!

پ.ن۳:تو که می دانی..همین کافیست.برای هفت پشت شناسنامه ام!


نظرات 14 + ارسال نظر
Javad شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:58 ب.ظ

سلام وبلاگت رو دیدم. خیلی خوبه. موفق باشی. از ما هم فراموش نکن دوست تو ، جواد

سحر شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.iran.forum.st

سلام
جات تو جمع ما خیلی خالیه.
اگه دوست داشتی بیا.

امیر شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.otuban.blog.co.uk

همه ی ما معجزات اوییم. من و او و تو. تو معجزه ای از صفا صمیمیت و مهربانی. ولی خدایی عجب خدایی داریم چه معجزاتی جلوی چشم ماست و ما هر لحظه ازش غافلیم.
پستت قشنگه مثل قبل.
بیشتر بنگار تا بخوانیم

امیر شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com/

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی فقط نظر یادت نره میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟ آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی: http://www.oxinads.com/?a=2216

داوود یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:38 ق.ظ

بوسه باران رسم ابرهاویست که در غربت به یاد دریای موطن خیش شرحه شرحه اب می شوند و فرو می ریزند.

هبوط یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ق.ظ http://hubut.blogfa.com

ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا یه چی بگو ما هم بفهمیم اخه

مرتضی یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:51 ب.ظ http://delepakeman.persianblog.ir

به به به سلام همکلاسی
چطوری؟خوفی؟
این حرفا رو بی خیال
الان چیزی که مهمه فقط اینه که باید سیاست از دیانت جدا بشه!!!!!!!!!!!
راستی تو چرا اون امتحانا رو از من بیشتر شدی؟؟؟!!!!!
هان؟؟!!

من همینجا رسما اعتراض خودم را نسبت به امتیازات بی دلیلی که به خاطر مشارکت طنز گونه ات درکلاس از آن استاد پخمه گرفتی؛ اعلام می کنم!!!! اما خداییش هنوز که هنوزه قلبم درد می کنه او اون بیستی که گرفتم!

زهرا یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:06 ب.ظ http://azkhodbakhish.blogfa.com

هنوز دیونه ی نثرتم خانم جان دل!
چقدر آشنایی هست با این دوست داشتنها
چقدر دوست دارم آشنا بودنت را...

هبوط یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:34 ب.ظ

ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا جان یک چیزی بگو ما هم بفهمیم اخه !!!!!!!

الهام یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ب.ظ

الو...الو...از زمین تماس می گیرم...الو...صدا تو ابرها میاد؟؟؟؟؟ بابا به زبون زمینی ها اینا که نوشتی چی می شه؟......
الووووووووووووووووووووووو
.....................
..........
......

سمانه دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ب.ظ http://pardis28.blogfa.com

مهم نیست
همیشه شبه عشق در کنار عشق بوده است
شبه صداقت در کنار صداقت ...
اما هرگز از رونق بازار عشق و صداقت کم نشده
تو عاشق صادق باش و بمان دنیا را به حال خود بگذار!

علی! پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ب.ظ

هیچی نفهمیدم...مثل همیشه...نه این که نفهمیده باشم ها...فهمیدم..نفهمیدم!
همین!

فهمیدی خالی بند!!!

می سم فروتن جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ب.ظ http://www.soclosesofar.blogfa.com

انتظار هولناک از عشق جنسی و شرم نهفته در این انتظار،‌ تمام چشم انداز های زن را از همان ابتدا بر باد می دهد... که در رویای نهفته در این متن هست و آن طور که گفتید در خودتان نباید باشد... شاید. که اینطور نوشتید و من هم لذت دوباره ای از قلمتان بردم...
...
سالی چند بار به روز می کنید؟!!!
سلام
خداحافظ
چیز دیگری اگر یافتی به این دو اضافه کن...

شاعر آبها یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:46 ب.ظ http://ehsanhosyni.persianblog.ir

متنهایی که می نویسی فوق العاده است، بهت تبریک می گم و امیدوارم همیشه موفق باشی. به امید روزهای بهتر دوست من...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد