شیخ بی چراغ

خدایا به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن تلف کرده ام سوگوار نباشم

شیخ بی چراغ

خدایا به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن تلف کرده ام سوگوار نباشم

بی هراس از هرز خواندنم...

سهم شما 

باکرگان گیس باف مهد دود و دیوار 

مرا کفایت می کند.... 

سنجاق پیر دایه ای در جنوب آفتاب سوخته آسمان 

که پناه گیسوانم است 

از دزدی باد وقتی که می وزد 

مثل شما....... 

من به باد و معجزه هایش خیانت نمی کنم...... 

من دیوانه عشق بازی کبوترهام...."می گویند با باد بارور می شوند!!"


پ.ن1:این روزها خواب همه رو می بینم الا همونی رو که می خوام... اما یک چیز در تمام خواب هام مشترک است. گوشه ای نشسته ام و بی تنفس سه تار می زنم...برای دل کسی که نمی دانم کیست! به دنبال تعبیرش هم نیستم.

پ.ن2:  کاش کمی ، تنها کمی ، توان " درک " عشقتان را داشتم....حال تان را می فهمم اما حس تان را نه! یعنی نمی خواهم که بفهمم!!...مرا بحل کنید...

پ.ن3: راستی امروز صبح فهمیدم زرده تخم مرغ هم عاشق می شود. 

 

مثلا پ.ن: در این روزهای سردرگمی بعد از انتخابات ٬ با شنیدن مکرر جملاتی از قبیل" تمام دهاتی ها و شهرستانی های بی سواد به احمدی نژاد رای داده اند و .... که ـ متاسفانه ـ لقلقه زبان عده کثیری از پایتخت نشینان شده است ؛ بیش از همیشه مناجات زیبای شریعتی بزرگ با خدایش در ذهنم جان می گیرد که : خداوندا ! مرا به دین عوام الناس بمیران.......الهی آمین!

نظرات 61 + ارسال نظر
ویداوست شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.vidavest.com

کسب رتبه اول موتور های جستجو ( google , yahoo , msn )

در این مجموعه آموزشی با روش های مختلف قراردادن وب سایت تان در رتبه اول موتور های جستجوی دنیا آشنا شده و سپس نحوه تثبیت رتبه خود برای همیشه در این موتور های جستجو را بررسی خواهیم کرد. این مجموعه شامل بیش از 20 ساعت فیلم آموزشی SEO می باشد که توسط یکی از متخصصین SEO در یکی از وب سایت های عضو گیری SEO ارایه شده است. تمامی دروس به صورت تصویری بوده و گام به گام و بصورت تفضیلی به مباحث پرداخته شده است.

بر اساس ادعای تهیه کنندگان این فیلم آموزشی، بعد از گذراندن تمامی دوره های آموزشی این مجموعه در مدت کوتاهی قادر به بدست آوردن درآمد و یا محبوبیت قابل توجه از طریق ترافیکی که توسط موتور های جستجو ایجاد شده است، خواهید بود.

مهمترین نکته قابل ذکر در مورد این مجموعه آموزشی این است که برای همیشه رتبه اول موتور های جستجو را در اختیار خود خواهید داشت.

جهت خرید این مجموعه بی نظیر به وب سایت ویداوست مرا جعه کنید :

http://www.vidavest.com

داوود شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:25 ب.ظ

خدایا توبه بازم سوت زنان

داوود شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:41 ب.ظ

خ زنگ بزن خ

emperor شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:46 ب.ظ http://kafekagazi.blogfa.com

پس تو هم سه تار می زنی؟

می زنم آنقدر که تار تار تار می شود و من در هوایش جامه دران می مانم....بله می زنم!

خوشرو شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:02 ب.ظ http://khoshroo.blogfa.com/

هی ما به زور سیاست میخواهیم از این فضا دور شویم
مگر میگذارید!؟
ــــــــــــــــــــــــــــ
و ذوالفنون شب چشم تو را سه تار زده
به روی جاممه دران با کلید سل لا سی
ـــــــــــــــــــــــــــــ
و من همچنان به دنبال درختی که ریشه اش به آسمان گره خورده

با کلید سل لا سی.......احسنت ! تنها با این تفاوت که سه تار پرده دارد و نه کلید!...

یلدا شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ب.ظ http://sibzamini-dagh.blogfa.com

عزیزم پختن پن کیک خیلی آسونه

آرد و شیر و تخم مرغ رو ترکیب کن و هم بزن . (شکر فراموش نشه)
ماهیتابه رو روغن بریز و مخلوط و بریز توی ماهیتابه. همین!
بعد می تونی اون و با خامه ، میوه ها یا مربا یا هرچیز دیگه ای که دوست داری
نوش جان کنی.

سمانه شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:39 ب.ظ http://pardis28.blogfa.com

دو کلوم حرف دل که هراس نداره!
بی هراس بنویس خانومی ، حتی اگر فهمیده نشوی...!!!!!!!!

8ruik شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:51 ب.ظ

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید




تنها شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:40 ب.ظ http://www.geleha.blogfa.com

سلام مرجان جان...چقدر این جمله قشنگ بود:من دیوانه عشق بازی کبوترهام...."می گویند با باد بارور می شوند!!"

من هم عاشق نوای سه تار م اما نمی زنم!خوش به حالت که با سه تار هم نوا می شی...در ضمن کشفی که در مورد زرده تخم مرغ کردی جالبه واسم بدونم...
از به روز کردنت خوش حال شدم...زییبا بود...

بذار ثبتش کنم...می گم بهت!

زهرا شاهدی شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:00 ب.ظ http://azkhodbakhish.blogfa.com/

زرده تخم مرغتم آبجی!
عزیز دلم ممنوع الخروج میدونی چیه؟!
با باد باش و خیانت نکن
زلف هم بر باد مده لطفا!


زم بور شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.etopia.blogfa.com

یادمان می افتد..چند وقت پیش نوشته بودم..
از آن روز که تصمیم گرفتم دیگر نزنم گاه گداری مرا بر می دارد و می برد یک جای خلوت و مرا می نوازد تا در تمامش...(شاید پستشو گذاشتم تا فردا شب)
من نوشته هاتو دوست دارم مثل همیشه..!!

محمد رحمی زاد شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:26 ب.ظ

این روزها را در فراموش خودم روی این بستر که گاه هزار سر تیکه تیکه ..وگاهی هزار تن بی سر تکه تکه ..جمع نمی شوم از پهناوری لوتم ..هبوطم به خرابه ...اما نام کسی را که ذکر می کنم از پشت خرابه ها انگار کسی آرام از باستان دنیا تا پیش دلم پیش می آید ..ودر هوایش پرنده از روی سیم ساز از پرده ..نیلوفر از نرده برمی خی زد...و..و.تا جایی که آن کس آرام مرا به دشتی می خواند که آب ها به اقیانوس می ریزند به دشتی که تاریک دلها به فانوس می ریزند ..
واین روزها برای اول بار مرجان را شاعر یافتم ..ودر هوایت بی قرارم ..وچشم به آسمان که ببارم ...ووزخمه به تارم ..وبه زخمم بزخم ....ونه نه اخم

لیــــــــــلی شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ب.ظ http://www.leyli.blogfa.com

من هم در خواب هایم گاهی سه تار می زنم ...
و مدتیست که در بیداری نگاهش هم نمی کنم ! :|

.... یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:02 ق.ظ

آن دوست که دیدنش بیاراید چشم
بی دیدنش از گریه نیاساید چشم
ما را ز برای دیدنش باید چشم
گر دوست نبیند به چه کار آید چشم.....یا زهرا(س)/

شعر زیبای شیخ ابوالحسن خرقانی...

... یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ق.ظ http://.../

kar be jaei reside ke baiest az einke pei neveshte sevom ro neveshti tashsakor konam!!!
jaleb bood pei nevesht haie aval o dovomet ro migam...albate manzooram mokhatabanesh boodand bishtar!
mesle hamishe post hat ro ba nafahmi mikhonam ke nafahmam...harchand ke mohem nist!
az behal konidetam dare halam be ham mikhore...
fingilish neveshtam ke be sakhti ye bar commentam ro bekhooni...digaran ham ke hoseleie hamoon ye bar khoondanam nadaran!
harchand einaei ke man mibinam...oonghadr be ham rikhte and ke har commente bi rabt o ba rabt e inja ro barha mikhoonand!...belakhare ye jooraie mortabet ba marjane dige!!!

fingilish javabeto midam ke yer be yer beshim! agar "mokhatabe p.n " e 1 nafahmad ke mokhatab ust، digar kary az daste man va amsale man bar nemiaiad....digar khanande haye in weblog ham baraye dele khodeshan miaiand na bekhatere man!tanaforetan ra ham az "behel konid" natavanestam dark konam....agar tozih nadahid madune omar o osman o 7 maluneiid! dar in mahe aziz madune in chand bozorgvar shodan kary be ghaiat nadorost ast....khod danid

... یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ق.ظ http://.../

behel konid vajeie dastmali shodeie kase digarist ke az daiereie loghate oo be arie gerefteid...khodetan ke behtar mishenasidash
pei neveshte 1 tan har kasi mitavanest bashad...harkasi ke dar poste ghablietan ke rekorde 100 comment ra shekand barha o barha ba jomelate tekrarie hal be ham zan be ghole shoma ehsase shakhsiash ra nesbat be weblogetan baian karde o na khodetan!!!
allaho aalam!

shoma ham an " god bless u " etan ra az amir khanie hal be ham zan be arie gerefteiid...khodetan ke behtar az man midanid.are mokhatabe p.n 1 har kasi mitavanad bashad ama KHAK TU SARE mokhatabi ke nadanad baraye ust ! va ba kaj fahmi haye mokararash ruye nerve man esky mikonad! albate door az june shoma ke az comment haietan ingune bar miaiad ke shakse fahimi hastid..........man dar in 2nyaie majazi faghat iek weblog nevisam va na chizi bishtar.khahane iek weblog nevis shodan ke chize tazeii nist....mohem 2nyaie real ast o majera haiash! 3 khat bishtar az commentet pasokh dadam...blitam tamum shod.

.... یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ق.ظ

اینکه مرا نمی فهمید توهینی ست که شما سزاوار آن نیستید خانوم و مدحی ست که من لایقش نیستم........بی تابم و نمی دانم دیگر به کدامشان متوسل شوم...یا زهرا(س)/

هبوط یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ق.ظ http://hubut.blogfa.com

خداوندا مرا هم به دین عوام الناس بمیران و از لقلقه های روشنفکری در امان دار
آمیییییییییییین...
یا حق

خوشرو یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.khoshroo.blogfa.com/

بسی لذت فراهم شد از این" مثلا پ.ن" تان!!!

حکایه یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ب.ظ http://hekayeh.blogfa.com

من
دیوانه ی
ع ش ق
بازی
کبوترهام

شهرام قلی زاده یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ب.ظ http://jonobgan.blogfa.com/

سلام عزیز
من بار قبل هم عرض کردم که کاری به افکار و اندیشه های شما و هیچ شاعر دیگری ندارم. یک چیز شخصی است که مربوط به خود آدم است به کسی چه؟
اما اگر گفتم شعرهایت نشانگر فلان روحیه است یا اینطور است این دقیقا نقد شعر است نه نقد شاعر. اصلا من که شاعر را نمی شناسم.
اما برسیم به شعر تازه شما.
این ذهن کند ما خیلی دیر بعضی شعرها را متوجه می شود و برای برخی هم هر چه ضرب و تقسیم می کند به جایی نمی رسد. این شعر تازه شما هم از همان شعرهاییست که کند ذهنی ما را دوباره برملا کرد. تقصیر شما که نیست من مقصرم. فقط از خط آخر چیزی دستگیرم شد که آنهم چیز(حرف) خاصی برایم نداشت.
من دیوانه عشق بازی کبوترهام...."می گویند با باد بارور می شوند!!"
تصویر قشنگی است و زیبایی خاصی دارد. اصلا شاعر حق دارد هر جور که خواست کبوتر با اشیا برخورد کند این در شعر معاصر حق شاعر است و من خواننده می توانم خوشم بیاید و باز هم بخوانم یا بدم بیاید و بی تفاوت شوم. همین.
اما در روایت های دوم
از این جا راحت توانستم بخوانم. نمی دانم شاید چون مثل خاطره نویسی بود.
شعر که نبودند. البته احساس شاعرانه ای در ۳تای اول هست. چقدر دوست دارم با این همه احساس قشنگ و توان عالی سخن شعری دیگر از شما بخوانم.
ارادتنمد

علی یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ب.ظ

فقط (یا زهرا(س))...رو عقش است!!!

یه زمانی من مجبور بودم نوشته هامو توضیح بدم؛ حالا شما مجبوری کامنتاتو توضیح بدی....نمی فهم این "عقش" است رو....!نه که ندونم چی گفتی ها،نه....چرا گفتی؟!راستی خیلی وقت بود "تو" ،یعنی "علی" کامنت نذاشته بود....

سمانه یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ب.ظ http://pardis

(من دیوانه عشق بازی کبوترهام)
این جمله ات مرا برد به سادگی احساسی، در پس این همه پیچیدگی ها ....

بی و تن یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ب.ظ http://manbarayeoo70.blogfa.com

اصلا فکر نمی کردم اینقدر پس لرزه های شدیدی داره...انتخابات رو می گم

بی و تن یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ب.ظ http://manbarayeoo70.blogfa.com

ایشالا این فضای دردناکه سیاسی تموم بشه

ابوذر یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ب.ظ http://rabazeh.blogfa.com

سلام
ما نفهمیدیم از شدت موافقت بود یا طعنه بر گمراهیمان!

نفهمیدم واقعن. از این گمراهی مارا برهانید!

یا حق

از شدت موافقت بود برادرم!

پ د ر ا م یگانه معافی یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:31 ب.ظ

...سلام./

علیکم سلام..../

پ د ر ا م یگانه معافی یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:41 ب.ظ

تا بعد.............................................

زهرا موثق یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:31 ب.ظ http://zahramovasagh.blogspot.com

منم عاشقتم مرجون
یه سوال؟
چطوری حال رو می‌فهمی ولی حس رو نمی‌فهمی؟
دوتاش دوتا نیس که!

زندگانی شریف یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:04 ب.ظ http://hrtsharif.blogfa.com/

عرض سلام و ادب و احترام دارم.
مدت‌‌ها بود که به مقتضای مشغله‌‌های فراوان فرصت گشت و گذار در عرصه عریض و طویل شبکه را نیافته بودیم که بحمدالله در این هنگام فرصت مقتضی پیش آمد و سری به سفره دل دوستان دور و نزدیک انداختیم و هم به این جایگاه فرخنده نیم‌نگاهی داشتیم تا ضمن جویا شدن حال و احوال از مرقومه مبارک‌تان بهره‌مند گردیم.
بگذریم...
از بابت شعر زیبای‌تان متشکرم. داستان انتخابات که تمام شد از حرف‌‌ها و گفته‌‌های راست و دروغ بعد از آن جان و دل‌مان کباب شد. تمام تلاش خویش را کردیم تا جای این شور را شعور بگیرد. اما نمی‌دانم چرا شاهد چنین اتفاقی نبودیم!!!... من نیز موافقم که باید به دین عوام الناس بمیریم (حدیث: الجنه للبلهاء).
در باب عاشق شدن زرده تخم مرغ‌‌ها هم باید عرض کنم که عاشقی همه جا هست. آفریننده که معشوق باشد همه را عاشق می‌آفریند تا در این صفت نیز بی‌شریک باشد...
ضمناً با افتخار نام مبارک‌تان به جمع دوستان بنده پیوند خورد.
باز هم بگذریم...
بیش از این اطاله کلام را جایز نمی‌دانم و سرتان را به درد نمی‌آورم. ضمناً به محضر مبارک‌تان عرض می‌نمایم که سفره دل‌مان را با مطلبی تحت عنوان «تعالی سبز» به‌روزرسانی کرده‌ایم. زندگانی شریف اموال عمومی نیست. اما بازدید برای عموم آزاد است. منتظر حضور گرم‌تان هستیم.
ارادتمند و چشم به راه شما در زندگانی شریف: حمیدرضا شریف / مشهد مقدس

.... یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ب.ظ

بین دو نمازم دعا کردم که خدایا یاری ام کن به همان اندازه که دوست می دارمش نیاز دوست داشتنش را در خود خاموش کنم....دعا کردم اما وقتی داشتم سجاده ام را جمع می کردم آرام گفتم: خدایا ! نیاز دوست داشتنش هم برایم شیرین است.....در سجده توبه کردم و پایان گرفت کار ؛ تا گفتم السلام علیکم شروع شد....یازهرا(س)

پ د ر ا م یگانه معافی یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ب.ظ

نیمی کجاست / به چهار چهارم / به نیم پرده دو گام ./ نیمی کجاست ؟؟؟/ هی ضرب میگیرم ل خ ت / که سر و که سر ( تشدید لطفن ) نیمی خمار نیستم / عیش . یا شین که ولگرد ./ نیمی چهار چهارم ./ لام تا لام ./ میم تا میم ./ دستم را بردار ./ ل خ .... لخ نیمی ؛ نماندی ./ که هی ورد هی ورد ./ همان بار بار بار بار ./ چهار م چهار ./ نیمی که منم نیمی که من نیستم ./ نیمی کجاست

زهرا موثق یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:17 ب.ظ

والا نمیدونم کی تموم میشه.فعلا گذاشتم به حال خودش.زندگی می کنم و اصلا هم غصه ی دیر شدن رو نمی خورم
من بی معرفت شدم؟
من بی معرفت شدم؟
من بی معرفت شدم؟
دهه!

زندگانی شریف دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ق.ظ http://hrtsharif.blogfa.com/

سلام مجدد.
خوشحالم از این‌که توانسته‌ام به قول شما جانب انصاف را رعایت کنم. تمام دغدغه‌ام در نوشتار همین بوده است.
اما در باب خون‌‌های ریخته‌شده بایستی عرض کنم که بنده نیز به شدت دلخورم و این روزها که اخبار را از طریق رسانه‌‌های گوناگون داخلی و خارجی پیگیر بوده‌ام شاهد آن بودم که قربانیان مذکور بیش از آن که کشته گلوله باشند کشته رسانه بودند و همین است که بیشتر مرا زجر می‌دهد. تنها درایت و هوشیاری ماست که می‌تواند باعث جلوگیری از ریخته شدن خون‌‌های بیشتر گردد.
ضمناً امیدوارم که عکس بنده در جهت خوبی برای شما آشنا باشد. و هم این‌که بسیار خوشحالم که شما نیز چون بنده در فضای انجمن اسلامی تنفس کرده‌اید.
لطف عالی مستدام. هزاران سپاس از نظر ارزشمندتان.

روح الله احمدی(بلبل) دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:54 ق.ظ http://iranianpoets.blogfa.com

سلام
این روزها نه خوابداریم و نه بیداری...
ممنون
زیبا بود
سر بزنید

آدرس وبلاگ رو اشتباه گذاشتید دوست عزیز!

می سم فروتن دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ق.ظ http://www.soclosesofar.blogfa.com

خداوندا مرا به دین عوام الناس بمیران نه به عقلشان. و تفکری حق طلب و روشن به ما اعطا کن تا جامعه ی خویش را از منجلاب عقب ماندگی و تحجر بیرون بیاوریم...
یا علی

آمین.....!

علی دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:00 ب.ظ

روزگار غریبی است...ماهی ها هم عاشق می شوند و من مانده ام سجده ی نیمه شب را باور کنم یا تمنای آغوش سحرگاه را...!

و من هم بعد از آن همه اشکی که بی گناه ریخته شد و کسی نپرسید چرا....دیگر " باور" هم برایم معنایی ندارد...یا زهرا(س)! (راستی این دو روز مدام حرفی انگار در ذهنم جان می گیرد که: مرجان اگر نفرین کند ، آتش می گیرم...............و من نه که بخواهم نفرین کنم که دیگر دل نفرین کردن هم نمانده است، نه ....فقط....بماند!)

پ د ر ا م یگانه معافی دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ب.ظ

...هی ؛ هی ؛ اینجا چه خبره ؟؟؟

. هی
؛ هی

خبر خاصی نیست پدرام جان....من هستم....هنوز....منتها نه دیگر با کیفیت گذشته...همین!

پانته آ دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:56 ب.ظ http://panthea.blogfa.com

میترسم از باد مرجان...چندین سال است باد که میوزد روسری ام را محکم میچسبم تا اندیشه هایم را نبرد...بدجور دلم برای گم شدن روسری ام در باد تنگ شده...بد جور دلم میخواهد بگویم گور پدر اندیشه های کج و کوله ات و بی خیال همان چشمها که دروغت میبینند از پشت روسری ات و به بهانه هرزگی روسری ات هرزه ات میخوانند....خسته ام مرجان...خسته از بادی که با روسری ام قهر کرده و خسته از دستی که به هیچ گره خورده...خسته ام از پریشانی و انتظار یک عشقبازی تاریخی دیگر باد با موهای گره خوردهٔ مرتب تر از اندیشه ام...کاش باد یکبار دیگر با من یکی شود و ببردم به آنجا که دستها کار عشق میکنند نه کار مرگ...خسته ام مرجان...مرجان دست من رو هم بگیر اگر طرفتان باد میوزد...طرف ما بادها فقط شعله خاموش میکنند و مرا خسته میکنند...نشانی مرا بده،بگو پانته آ خسته است...

پانی...پانی...پانی خوب من...شبی از همین شبها از "پاییز" خواهیم گریخت...شک نکن!

پ د ر ا م یگانه معافی دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:58 ب.ظ

./ اما من با کیفیت خیلی بالاتر می خوام باشم ؛ منتهایم رو هم میبینی :

دوش ..رفتم دوش رفتم دوش دوش دوششششششششرفتم


.
.
./

شستشو یی که باید بشه تو خرابات شد ؛ تا حفظ تا خود حافظ هم سایه ایی بیش نباشند./


حالا لکنت ارثی هست یا نه من از علم ژنتیک چیزی سرم نمیشه ؛

===============================================

باش هم سایه باش مرجان باش خواهری؛


ف
ع
ل
ن


؛
./

شاید کیفیت ؛ واژه مبهمی بود!....کمرنگم و پر رنگتر از این هم در وسع من نیست....اما از اینکه هستی ؛‌خوشحالم....حتی منتقدر تر از همیشه!

پ د ر ا م یگانه معافی دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ب.ظ

م
ن
ت
ظ
ر
م

؛
؛


./

م ن ت ظ ر چی پدرام جان؟!! من که از این عریان تر دیگر نمی توانستم شرح دهم حال و روزم را!

پانته آ دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ب.ظ http://panthea.blogfa.com

آره مرجان...آره!
یه شب ماه میاد...یه شب ماه میاد...
اگه دیدیش از بی تابی من بگو و از اینکه شبها بی اونم دیوونه میشم...

.... سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:31 ق.ظ

دل من ؛ لگد مال شده از غوغایی که چشمهای تو به پا کرده است.....راستی؛ جز من چند دل دیگر آواره شده؟!.....................(ترجیحم این است که ندونم...یازهرا(س)/

نمی دونم...مهمه؟!

روح الله احمدی(بلبل) سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ق.ظ http://iranianpoets.blogfa.com

سلام بر شما...
شرمنده میکنید.
هیچ قابل شما را ندارد
...
از اینکه آمدید تشکر میکنم... به امید اینکه آغاز دوستی هامان در این دنیای پر از دشمن باشد
راستی در کامنت قبلی ام فکر نکنم آدرس را اشتباه زده باشم...
باز هم سر بزنید دوست گرامی

شهرام قلی زاده سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ق.ظ http://jonobgan.blogfa.com/

سلام عزیز
من اعتقاد دارم اگر می خواهیم نقد کنیم باید هرآنچه به نظرمان درست است بگوییم. ملاحظه اینکه طرف ناراحت می شود- طرف دوستمان است - طرف فلان است و ... کار را پخته نمی کند. می دانم که شما از گفته های من ناراحت نمی شوید چون در طی این سالها به این یقین رسیده ام که هر کس واقعا هنرمند است از نقد بدش نمی آید و برعکس همه آنهایی که در هنر کم دارند می خواهند این کم داشتن را با خریدن تعریف و تمجیدهای دیگران پر کنند. بهمین خاطر می گویم که اطمینان دارم شما از نقد من ناراحت نشده اید حتی وقتی می گویم از کل نوشته ات چیزی نفهمیدم.

بازهم می خوانمت عزیز

حقیقتا ناراحت نشدم!

علی سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ق.ظ

هیچی...

حمید.ش سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.dayyertifoon.blogfa.com

سلام
خیلی وقت بوداینجا نیومده بودم...زیبا بود و هست
ایام به کام باشد

... سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:55 ب.ظ http://.../

جناب قلی زاده همان ها که بایست از نوشته های ایشون سر در بیارن حتمن سر در می آرن...نمی بینید تعریف و تمجید ها رو؟!

اتفاقا اکثر کامنت ها نامرتبط با متن بنده نوشته شده است...شاید از میان این ۴۹ کامنت تنها ۲ نفر مقصود "دل نوشته ام" را دریافتند!متوجه کامنتتان نشدم.

حمیدبهادری سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:10 ب.ظ http://www.sik.blogfa.com

سلام خواهر (شما در کامنت قبلی مرا «برادر» خطاب کردید تا هنوز اط من و تو آزمایش DNA نگرفته اند و ثابت نشده که من و شما خواهر و برادر نیستیم ، من هم شما را «خواهر» خطاب میکنم ....
خواهر گرام ( گرامی نه گرامافون !) نوشته های شما به طرز غریبی دارند عجیب و غریب می شوند و عنقریب است که از حوضه انتفاع عقلی و هوش مدهوش ما خارج شوند ...
به همین خاطر و به دلیل اینکه نوشته های شما «هی» سنگین و سنگین تر می شوند ، از شما خواهش دارم در میان پست هایتان یک وقتی (جایی) هم برای کودکان و خردسالان اختصاص دهید ... تا من و ... آرام آرم بفهمیم !
دو سه خطی بنویس
ساده تر ، رندی تر
در پی قافیه و واژه نباش
سوژه امروزی
بگذر از دلسوزی

اتفاقا شاید تنها چیزی که در نوشته های من دیده نمی شود (به زعم عده ای...) ؛ دلسوزی باشد!

پدرام یگانه معافی سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:12 ب.ظ

.. نظر بمونه واسه ۲ پست بعدی ؛ تا بعد؛

چطور؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد