شیخ بی چراغ

خدایا به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن تلف کرده ام سوگوار نباشم

شیخ بی چراغ

خدایا به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن تلف کرده ام سوگوار نباشم

صدای زندگی

تو می روی...باران می آید! 

از من تا سرسرای خانه                     عقب نشست. 

بالاتر از سیاهی چشمهایت   

دست فکرهایی که از سرم برنداشت! 

کلمه ای که تو باشی... 

گریه ام مخاطبی ندارد...نه ظرفیت شمس را دارم...نه تار یحیا را! سه تار و انگشتان کشیده ام را فراموش کرده ای... 

اما                  راوی تو ام....کلمه به کلمه. 

کلمه میله می شود...دورم را می گیرد...و دلم را... 

صدای زندگی           واژه          رنگ 

کلمه ای که من شده ام؛ دیگر نگفتنی ست!خدایا او را نگه دار و مرا تمام...


پ.ن۱:هرچه کلمه آزاد می کنم...نمی شنوی بغلت!...من که نتهایم را عوضی می زنم به شعر...به بهای مرگ فکر کرده ام...به تدریج...به شام آخر! 

پ.ن۲: ستاره ها نهفتند درآسمان ابری...دلم گرفته ای دوست...هوای گریه با من*...سهم ما همین بود؛از دوست داشتن...تنهایی شاید؛ که تو آوردیش...قول داده بودی! پاسخ بده...خوب می فهمی!مثل جوراب حراجی؛ بی دوام است خنده هایم... 

پ.ن۳: زبان خامه ندارد سر بیان فراق...وگرنه باتو دهم شرح داستان فراق...فال شب یلدام بود!تو خود حدیث مفصل...خوابم می یاد!

*استادهمایون شجریان!

نظرات 8 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ق.ظ http://azkhodbakhish.blogfa.com/

حکایت کفشهای ماست و عادت نکردن
حکایت لبهای ماست و عمر کوتاه خنده ها
حکایت هق هقی که کودکانگی می طلبد
حکایت غریبی است
و روزگار غریبی
با تو هستم با خنده های ریز بی دلیل با هق هق زیر بارانهای آبان ۸۷خیابان شریعتی
با تو هستم با ترانه های نا بهنگام
با تو هستم بعد هر دل بردن و پس آوردن
...

هبوط دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ق.ظ http://hubut.blogfa.com

نبسته ام به کس دل
نبسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج رها رها رها من....

سمانه دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ق.ظ http://pardis28.blogfa.com

صدای زندگی ات زیباست............

نیلوفر پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.loverlove1.blogfa.com

سلام[نیشخند]
خوبی؟[لبخند]
وبلاگ خیلی قشنگی داری![قلب]
واقعآ بهت تبریک میگم![قلب][چشمک]
منم یه وبلاگ در مورد عشق دارم![چشمک]
خوشحال میشم اگه به منم سر بزنی![نیشخند]
ممنون!منتظرتم!بای![لبخند][چشمک][نیشخند][قلب][گل]

داوود پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:33 ب.ظ

مرا تو بی سببی نیستی به راستی....
--------------------
زبان عمریست حاشیه نشین تارعنکبوت کلبه ی سکوت است در این واژه های هرجایی
آغوشی باید

به وسعت اندوه هبوطمان...آغوشی باید!

دانیل پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:46 ب.ظ http://www

ستی که ما ایرانی ها اینگونها یم


دورغگووو و چاپلوس



دید و نقد خوبی دارید

ما در حال طراحی یک سایت مجاز نقد اجتماعی و فرهنگی هستیم ایا مایلید به همکاری با ما ؟؟؟؟

www.yadegaritarik.blogfa.com

هابیل جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:51 ق.ظ http://habil.ir

فال ِ شب ِ یلدای خوبی داشتین

زهرا چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 ب.ظ

شما تا اطلاع ثانوی سایلنت باش!!
چون خودت داری دو در میکنی!!
دلم تنگ شده برات هر چند که تو دوردستهای اهمیتت باشه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد