شیخ بی چراغ

خدایا به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن تلف کرده ام سوگوار نباشم

شیخ بی چراغ

خدایا به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن تلف کرده ام سوگوار نباشم

تهران وآسمانش ارزانی خودتان!من ستاره می خواهم...

از روستای کلمات آمده باشی؛از آسمان بی غلط دشت آمده باشی

پراکنده درخیابان های بی موسا،با بویی از آتش خیلی دور

با بویی از گوسفندان سپید در پیراهن وکتاب

وگم شده باشی!

می آیم؛ باچوبدستی از درختان پراز سایه های قرن

که کاروان هاو قطارهای زیادی را می شناسند.

 می آیم ببینم آسمان تهران چند غلط پنهان وآشکار دارد.

می آیم کمی غرور آدمی نشانت می دهم

کمی وقت از دست رفته درپای گوشی ها؛یک کمی مرگ؛که هر روز دراوقات آدمی بزرگ می شود.

آمده ام؛حالا ازتمام زمین پهن ترم وبلندتر از دست باران وخمیده تراز کمان رنگ ها

وستاره هایی که می آیند؛تا از زمین قدیم چیزی بردارند؛آیتی شاید.

آمده ام ذوقم رابا صبحانه یکی کنم

باشام؛با نان وشراب وسوگند.

حالا چه بی اندازه دارد این تنم.

چقدر پشت بام وزیر آسمان دارد این شبم.

وزندگی چقدر ایوان بلند دارد برای نگاه.

ودشت چقدر حیرت پنهان دارد برای دل.

وکوه چقدر غار قاف دارد برای فتح؛ وشهر چقدر کوچه دارد برای حرف.

وحالاتر؛

می توانم به زبان پروانه به ادراک جهان برخیزم:دست در دست خویش؛می روم دراین جهان

هیچ کس نبود؛هیچ کس نیست...


 یادتونه یکی از فرشته هامو که اسمش ایلیا بود؟۲ هفتست نیومده.من دارم افسردگی می گیرم...                                                                                       

نظرات 17 + ارسال نظر
kamyar یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:52 ق.ظ

Remain herenow in this world,and continue on your way,and continue with deep laughter in your being.dance your way to god!!lough your way to god!sing your way to god!

توحید یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:01 ق.ظ http://thdmc.blogsky.com

تو کی هستی؟!

تین تین یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:10 ق.ظ http://tintin27.persianblog.com

ما هم ای همچنین احساس انسان موندن می کنیم ولی بد هم سواری نمیدیم! این همه بلا سرمون میارن و دم نمی زنیم اگه اسمش سواری نیست پس چیه؟ شاید بی غیرتی شدیم! و بیچاره ما ملتی که غیرتمون ازمون گرفتند!

دیوانه ی عاقل نما یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:00 ب.ظ http://hamishekhali.persianblog.com

خوب هیچ کس نبود و نیست . دنیا رو ما قد شعور خودمون می فهمیم با شعور خودمون تغییر میدیم . دنیا هست فقط شعوره ماست که تغییر میکنه !

سید دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:35 ب.ظ

ما زدریا ئیم و دیا می رویم ... ما زبالانیم و بالا می رویم...

احمد بی باک سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:04 ب.ظ http://www.moblekhasteh.blogfa.com/

سلام. زیبا بود. فکر می کنم اولین باریه که می یام سر این وبلاگ!! ولی نفهمیدم شعر بود یا نثر؟

بهنام! پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:14 ق.ظ

ببخشید شما عقده ی خود تحویل گیری دارین؟؟

فکر نمی کنم...

سید پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:48 ق.ظ

عزیزم... بهنام... پسرم.... اگه وقتی چیزی رو نمی فهمی نظری هم ندی نمی گن لالی خب؟ به قوا حافظ : چوبشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست ... سخن شناس نه ای جان من خطا اینجاس

تین تین پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 ب.ظ http://tintin27.persianblog.com

دقیقا با نظرت موتفقم بنده خدا دستگیرش نشده :)

mohammad جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:28 ق.ظ http://www.mxmxm.persianblog.com/

salam
mibinam tarafdarat kheyli ziad shodan vali az in babat ziad khoshhal nashodam nemidoonam chera
vali delam mikhad be har chi mikhahi beresi
have good day
bye bye

چرا...؟؟؟

آیدا شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ق.ظ http://falaagh.blogfa.com/

سلام . من وبلاگت رو نخوندم.اما وقتی شعری که تو پست قبلی ات نوشته بودی رو خوندم و دیدم که اسم فریدون مشیری رو به عنوان شاعر نوشتی.خواستم بگم که این شعر برای قیصر امین پوره که حسابی هم معروف شده این شعر....

دوست عزیز.در پست قبلی شعر اول برای فریدون مشیری ودومین شعر سروده قیصر امین پور است.من هر دومورد را ذکر کرده ام

kamyar شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:09 ق.ظ

khosha raha kardano raftan_khabi digar_be mordabi digar!_khosha MANDABI digar_be saheli digar_be DARYAE digar!_khosha agar na RAHA ZISTAN,MORDAN BE RAHAE!_AAAAAAAAAAAAAHHH IN PARANDEH DAR. IN GHAFASE taaaaaaaaang nemikhanad. (morghane mohajer)

همین که هستی خوشحالم...

عالیجناب هلیش Sir Mohsen Hellish شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:27 ب.ظ http://mosix.blogsky.com

سلام خانم شاکی... البته این شاکی بودن رو در تک تک کلمات و ضرباهنگ نوشتارتون حس کردم...

من... مرتیکه ی جهنمی... از شما دعوت می کنم همیشه... توی تمام مراحل زندگی بر اساس گمانه زنی و حدسیات خودتون... که اغلب به خاطر نبود اطلاعات کافی فقط توهمات شما هستن ... در باره ی شخصیت دیگران اظهار نظر نکنید... این برای شما مشکل ساز خواهد شد...

بنده در حال اتمام مطالعه ی دروس پایه برای کنکور هستم... دانش آموز دبیرستان نمونه دولتی... رشته ی ریاضی و معدل دیپلمم اگر چه تاپ نیست ولی خیلی خوب به نظر میرسه... ۱۸.۷۴ کم نیست هست؟ من تصمیم دارم خلبانی بخونم... چه خلبانی کشوری و چه خلبانی لشگری... هیچ کدوم کنکور ندارن... پس من فقط از روی محکم کاری دارم برای کنکور می خونم... البته این ها مسائل کاملا شخصیه و به شما مربوط نمیشه... اما نمی دونم چرا شما سعی کردید به زور این امور رو تفتیش کنید و سر انجام به این نتیجه برسید که من آقا زاده هستم!!! نه خیر خانم ... من یه کارمند زاده ام... بوی کباب شنیدید؟ نه خبری نیست... خر داغ می کنن...



حشام شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:49 ب.ظ

مشت میکوبم بر در،
پنجه میسایم بر پنجره ها...
من دچار خفقانم، خفقان...
میخواهم فریاد بلندی بزنم، که صدایم به شما هم برسد...
من به دنبال فضایی میگردم، سر کوهی،
لب بامی،
دل صحرایی...
که در آنجا نفسی تازه کنم...

شرمندمون کردی آقا هادی...اااببخشید آقا حشام!!!

شروینگز شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:21 ب.ظ http://shervingz.blogfa.com

مرسی تارا! چاکرت برم!

شروینگز دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:33 ق.ظ

عروسی که والا برادر خواهر جدا بود جواب نمی داد !

بعد دیگه از اخبار دور شدم یه کمی که آپ نمی کنم!

به زودی می نویسم اگه چیزی شد!

مرسی باز!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:04 ب.ظ http://autoconversation.blogspot.com/

Make sure that the fluid level in expansion tank as normal. If the tank is empty or the fluid level is below normal, you should add some antifreeze to the bottom mark (if the engine is cold) and then within 2-3 weeks of daily exercise control at this level. If he had fallen again, it means that somewhere in the cooling system there is a leak and need to do diagnostics of the cooling system. Diagnose engine needed in the case when the level of antifreeze above the norm as possible break exhaust gas cooling system or local boiling coolant. More on this in the chapter "Superheat motor.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد